Renoverade kontorsmöbler. Boka en GRATIS konsultation med våra experter.

Smidigt att hyra möbler – Hållbara kontorslösningar

Att hyra möbler är en idealisk lösning för dig som vill ha flexibilitet och kostnadseffektivitet utan att kompromissa med kvalitet och design. Genom att hyra möbler från oss kan du enkelt anpassa ditt kontor efter aktuella behov och trender, vilket ger ditt företag möjlighet att växa och utvecklas utan stora initiala investeringar.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Medarbetare hos RP som hjälper till när du behöver hyra möbler.

Vill du hyra möbler? Låt oss hjälpa dig!

Låt oss lätta på bördan med kontorsinredning med vår kostnadsfria rådgivning. Vi hjälper ditt företag att planera smarta och effektiva interiörer!

Hos RP kan du hyra möbler, allt från fåtöljer, stolar och lampor.

När du väljer att hyra möbler undviker du att binda onödigt kapital och kan istället hyra precis det du behöver under den tid du behöver det. Detta ger dig en flexibel och ekonomisk lösning för ditt kontorsutrymme.

Fördelar med att hyra möbler

Du vet hur det är… Plötsligt behöver du ett par nya arbetsplatser. Men du vet inte riktigt för hur länge. Då är det väldigt praktiskt att hyra kontorsmöbler. Vi på RP hjälper dig snabbt att anpassa kontoret till dina aktuella behov. Oavsett om du behöver skala upp eller ner.

Grafik i grön färg som symboliserar hållbarhet.

Behåll det så länge du behöver.

Oavsett om det handlar om komplett möblering av det fina huvudkontoret, skrivbord till källarföretaget eller ett par dagars hyra av en speciell kontorsmöbel för en filminspelning.

Grafik i grön färg som symboliserar hållbarhet.

Flexibla villkor

För dig som är i ett uppstartskede kan det, av likviditetsskäl, vara klokt att börja med lite enklare möbler. Om du hyr dina möbler kan du enkelt byta upp dig i takt med att verksamheten utvecklas.

Grafik i grön färg som symboliserar hållbarhet.

Returnera när som

Ja visst kan du det! Om du hyr… En vacker dag kanske du ångrar beslutet att inreda hela kontoret i chockrosa. Då är det bara att kontakta oss så byter vi ut möblerna. Snabbt, enkelt och till en bråkdel av kostnaden för att köpa nya möbler.

Hur fungerar det att hyra möbler?

01

Sätt ihop ditt urval från vår hemsida eller med hjälp av någon av våra inredningskonsulter som gör en gedigen kundanalys.

02

Ni erhåller ett pris per månad, inga bindningstider. Priserna för att hyra möbler hos oss står på varje produkt.

03

Leverans av återbrukad inredning med flexibilitet och löpande garanti.

Vad nöjda kunder säger

Det är intressant att se att begagnade möbler håller så hög nivå! Skillnaden mot nytt är liten. Vi känner inte att vi har gjort avkall på något när vi inredde lokalen med begagnade möbler från RP.

Linda Falk Samhall

Hållbarhet är en viktig fråga för Ahlsell och i Ahlsells hållbarhetsstrategi
har vi fyra fokusområden, Ansvarsfulla inköp, Innovation &
Samarbete, Minskad miljöpåverkan och Hälsa & Säkerhet.

Tillsammans med RP Linköping uppfyller vi samtliga fyra fokusområden. Vi tar ansvar för våra inköp, istället för att köpa in nya möbler att fylla våra nya lokaler med så inreder vi hela kontorsdelen med begagnade möbler så långt det är möjligt. Vårt samarbete med RP gör det möjligt för oss att minska vår miljöpåverkan och vi kan inreda med ergonomiska möbler och bidra till en hållbar hälsa hos våra medarbetare.

Bonnie Lind Ahlsell

Det finns egentligen tre skäl till att vi väljer begagnade möbler istället för nya. Självklart för att det är mer ekonomiskt, men också för att det är mindre miljöpåverkande – det känns ju bra att slippa skeppa saker från andra sidan jordklotet. Sedan är det såklart för designen. Med använda grejer får man ju en helt annan känsla än med nya. Det blir helt enkelt både hemtrevligare och mysigare

Yandeh Granström Njie Zound Industries

Valet av RP blev naturligt då vi trodde på att RP kunde ge oss den hjälp och leveranssäkerhet som vi värdesätter. I detta har Lars löpande, på ett utmärkt sätt, hjälpt oss med planering och inredning. RP’s montagepersonal håller likaså de en hög servicenivå och har allt igenom varit mycket hjälpsamma. Flytt och avveckling av vårt kontor i Solna sköttes mycket smidigt – helt och hållet signerat RP.

Tomas Fritzon VD på Bolist AB

Vi försöker leva som vi lär och ser att cirkulär ekonomi möjliggör ett hållbart samhälle utan att kompromissa med ekonomisk lönsamhet och livskvalitet. Valet av hållbar inredning på kontoret är en viktig ståndpunkt. Eftersom RP är bredast inom det ledet var valet lätt när det gällde lämplig samarbetspartner. Att RP dessutom är både ISO 9001 & ISO 14001 certifierade visar att dom arbetar lika seriöst som vi

Tore Strandgård VD på Incoord
Begagnade möbler hos RP.

Bläddra bland kategorier

Låt dig inspireras av verkliga utrymmen

15585

Du missar väl inget?

Är du intresserad av att spara pengar och minska miljöbelastningen? Anmäl dig till vårt trevliga nyhetsbrev!

15856

Loading...

Cart saved!

Copy link

View all saved carts in My Account

Error!